animalmonster

Alla inlägg under februari 2011

Av stattin - 28 februari 2011 13:56

SPORTLOV


Så skönt med sportlov  

Denna vecka

kan man sporta och göra roliga saker  

På tisdag:Tågmuseumet

På onsdag:Skridskor

På fredag: Kanske bio

På lördag: Mysa med familjen

På söndag: Inte längta till måndag!  

NY VECKA

På måndag: SKOLA

På tisdag: SKOLA+Slöjd  

På tistag:  -------

På onsdag -------

På torsdag:-------

På fredag: mysa

..........

Ok förlåt det var sportlovet jag skulle snacka om

//stattin  


Av stattin - 27 februari 2011 19:45

Om ni inte vet hur man gör en header

så kan jag inte svara på

frågan   

Ni vet header?

Typ där det står stattins,

där kan man ha en fin bild istället

aa jag fattar inte

ni får nog fråga en expert

//stattin

OCH CLOKIE!!!

Du sa inget men ok? 

 /I\

 /  \ 

Av stattin - 26 februari 2011 20:14

Hej allihopa!  

Det är

Jag fixar det!

(TRUMMVIRVEL)

HEADER TÄVLING

 (     

HAHAHA!  

OJ!  

Var med om ni vill  

     

//stattin & Clokie

Av stattin - 26 februari 2011 19:07

  NY BLOGG!

Jag är så så så himmla glad!  

Såklart så ska jag ha

färg till texten :D

   Hoppas att vi alla

fortfarande är vänner.

Om ni inte har 

läst min gamla blogg så heter den:

stattins.blgg.se


Hihi en full bebis :)

JAG ÄR SÅ HIMMLA HIMMLA GLAD!

Wow gud!!!

Andvänder du färg?

Japp! jag är brown puffle

så jag har det :D

Så!

När ni ser färgen röd så

är det jag (stattin)

Hoppas ni gillar min blogg!

//stattin den glade  

Tidigare månad - Senare månad

Jag

Fråga mig här

4 besvarade frågor

Roliga hemsidor!

Clubpenguin

Panfu

Letar du efter något?

Min omröstning

Vad ska jag ha för Veckans...
 Veckans panda
 Veckans blogg
 Veckans sötiz
 Veckans spel

Tidigare inlägg

Kalender (datum)

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Kategorier

År och månader jag bloggat

jfbjdgf


Ovido - Quiz & Flashcards