animalmonster

Alla inlägg under april 2011

Av stattin - 30 april 2011 11:09

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit på länge.                                                                    Nu har det kommit en spion från bitterland 

Gå till kamaria i

slottsterassen och prata med  henne.                                                                                      Och nu är det REA!!!

Till och med så kan dom utan gp köpa det 

 Ha det bra!                                              
                                                  
                                             
 

















Av stattin - 23 april 2011 17:31

Hej 

Vet ni vad jag hittade på max-tjej's cbox i hennes blogg?

Läs detta:                                                                                                                                                 Stattin: FY FAN, vad tråkig blogg. Nu när Max-tjej

har tagit över så är den jättetråkig.

Hon kan inte ens blogga





Av stattin - 23 april 2011 08:01

Hejsan allihopa! Har ni hittat kycklingen?                                                                    Ledtråd: Nära benny... 

Lätt?

Ok,  då kan jag säga att prylmaskinen fungerar idag.

Man får den hära söta haren:

 

Hehe, har visst hamnat i fel ägg.


  Sen får man påskpresenterna imorgon eller på måndag 

   




Av stattin - 22 april 2011 16:06

Jag har gjort ett påskort:

  

Fin eller ful?

Happy easter betyder glad påsk  

Går det bra med kycklingjakten?

Ledtråd:

fontän

(Eller hur det nu stavas)

Herrå!

Akta dig för en smäll karamell!

 

 

Av stattin - 21 april 2011 12:52

Hej alla små pandor!                                                                                                                       Går det bra med kycklingjakten? Jag kan ge er en ledtråd:                                Rikedom 

Här har dem nya kläderna kommit:

 

Vem vill ha ägg på kroppen?

Nu har jag startat en blogg med Hillbom den heter

http://pandafriends.bloggplatsen.se

Hoppas ni kan läsa den också!

Sprid och älska!

      






Av stattin - 20 april 2011 20:27

Hej allla små pandor!                                                                                                                     Benny bunny har skapat en påskjakt i dag.                                                                    Njaaae, kanske snarare en kyckling jakt 

Han har tappat bort sina fyra kycklingar.

Gå till ponnyhagen och prata med honnom!Om

ni hittar fyra kycklingar får ni tre möbler, om ni hittar

två eller tre kycklingar så får man två möbler, och om du                                  hittar en får du en möbel.                                                                                                           Jag kan ge en ledtråd: vatten!                                                                                                    Lycka till med ''Kycklingjakten'' 

   


P.s jag kommer göra en ny blogg  med Hillbom som kanske ska heta Panfulove.bloggplatsen.se

(Kommer ha kvar denna blogg)





Av stattin - 20 april 2011 10:27

  Veckans sötiz 

Söt eller ej?

Jag tycker att den är gullig 

Det var nog allt!

Sprid och älska!

    

Av stattin - 19 april 2011 21:24

 

Den bilden vann Hillbom

Hoppas du gillar den!                                                                                                               Jag vet ju att du gillar röd, blå och tigrar.                                                             Grattis en gång till  


Psst, glömm ej att titta in i eran trädkoja alla guldipandisar  

   



Jag

Fråga mig här

4 besvarade frågor

Roliga hemsidor!

Clubpenguin

Panfu

Letar du efter något?

Min omröstning

Vad ska jag ha för Veckans...
 Veckans panda
 Veckans blogg
 Veckans sötiz
 Veckans spel

Tidigare inlägg

Kalender (datum)

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

År och månader jag bloggat

jfbjdgf


Ovido - Quiz & Flashcards