animalmonster

Alla inlägg under mars 2011

Av stattin - 29 mars 2011 19:32

Kolla på vänster sida i min blogg.FINAAL! 

Alltså om vem som ska skriva med mig i bloggen mer en jag..

Ok inte så långt inlägg men hejdå!

      

Av stattin - 29 mars 2011 18:41

Level-Boostern fungerar idag.

Och bredvid finns det en rektangel?

Om man klickar på den kommer en grön gubbe fram

och trollar hit något skola spel...

Och jag fick ALLA rätt!!!

Men nu går vi över till en annan sak,

att jag kom 2:a på lizzies underbara tävling!

Och jag kom tvåa med denna bild  

När det är påsk är det kul,

får då blir det inget strul.

Det som har gömt sig i snö,

det kommer nu fram i tö.

Gå och sjung en ramsa,

det är bara att chansa. 

Hihi!

Snart är dett etta april så då kan ni skoja   

Jag har redan klätt mig som en liten clown 


SPRID OCH ÄLSKA!


P.S hjälp japan i staden och skänk 100 pengar ;)   

Av stattin - 27 mars 2011 13:07

Till lizzie's tävling ;)  

Av stattin - 27 mars 2011 12:42

 Hej allihopa =/

Om jag har räknat hur många totalt som är kär i mig så är det 10 st??

Efter det tog jag en morgojnprommenad och då...

TVÅ KILLAR BRÅKADE OM MIG...... 

Av stattin - 25 mars 2011 17:49

 

Dem här ska jag skicka in till panfu nu :)

Hej svejs! 

Av stattin - 25 mars 2011 16:26

Hej allihopa!

Idag är det Guldpandadag och leveldag  

Och jag är Guldmedlem i 6 månader igen  

Ni kanske kan ge mig ett förslag att sammla pengar på?

Och jag har fått många rekord på spel i panfu, men vissa

slog dem sen 

SPRID OCH ÄLSKA

   

:(

Av stattin - 25 mars 2011 12:51

Hej allihopa 

Jag träffade en dum panda idag.

Han sa att han kände en som jobbade på panfu,

och då sa han att han skulle raddera mig  

Men jag vet inte riktigt om jag ska tro på det.

  

        

Av stattin - 24 mars 2011 16:48

Hej allihopa!Förlåt att jag ropa!:D

Det har kommit nya kläder kolla: 

   

Jag tycker att dom är fina :D

Och här är våren, jag tog den finaste:

 

Aahh!

Visst är det härligt med vår?

   

P.S kassta hjärtan på den du älskar/En bra vän

Sedan får du en liten belöning om

du pratar med Lenny i sanfranpanfu 

(SPRID OCH ÄLSKA)   

Jag

Fråga mig här

4 besvarade frågor

Roliga hemsidor!

Clubpenguin

Panfu

Letar du efter något?

Min omröstning

Vad ska jag ha för Veckans...
 Veckans panda
 Veckans blogg
 Veckans sötiz
 Veckans spel

Tidigare inlägg

Kalender (datum)

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

År och månader jag bloggat

jfbjdgf


Ovido - Quiz & Flashcards