animalmonster

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Rubrik saknas

Av stattin - 27 mars 2011 13:07

Till lizzie's tävling ;)  

 
 
lizzie_123

lizzie_123

27 mars 2011 17:37

Jättefin bild! det gick för dom andra att skriva,men vet inte?

http://minilizzie.blogg.se

 
stattin

stattin

27 mars 2011 19:18

Tack!
Fasst lite slarvig :)

http://stattins.bloggplatsen.se

 
Bearlove

Bearlove

27 mars 2011 19:47

Okej, nu kanske jag är taskig men jag blev bara så himla ledsen och besviken!
Jag tror inte att du kan sjunga bättre än Justin Bieber?
Du måste såklart inte gilla honom men måste ni skriva så dumma saker?
Okej, det var jättemånga som skrev taskiga saker och jag tog bort några, men snälla sluta!
Och kan tjejer inte sjunga fint?
Jag är så himla besviken på er alla...
Måste ni ta det som största grejen? Typ som om jag gjorde om min blogg och bara skrev om honom? NEJ DET KOMMER JAG INTE! Snälla, ta det inte så allvarligt..
Okej det var inte du som skrev det men jag ville bara säga det... :(
X för din idol

//Bearlove :(


http://bearloves.blogg.se

 
Bearlove

Bearlove

27 mars 2011 19:49

Okej, förlåt, Stattin!
Du är värkligen en superbra kompis och det var inte meningen att ta ut allt på dig som alla andra har skrivit...
Och jag menade itne det där med X för din idol..
Snälla förlåt?
Men jag menade det där med att jag blev besviken och alla säger att han sjunger som en tjej, men dem kan ju med sjunga fint, eller hur?
Och nu kommer han i målbrottet och sjunger MYCKET mörkare och fint nu! Men ja, det var väl det...
Men förlåt för att jag tog ut allt på dig!

//Bearlove :(((

http://bearloves.blogg.se

 
stattin

stattin

28 mars 2011 19:27

Snälla förlåt!!
Jag känner mig så taskig nu :(
Asså jag är glad över att du gillar honnom,
för det är inget fel på den men snälla förlåt!
Jag känner mig som en stattin bäver nu!!:(
Men jag tycker om många tjej låtar.

http://stattins.bloggplatsen.se

 
lizzie_123

lizzie_123

29 mars 2011 17:52

Varsågod

http://thepanfulizzie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stattin - 2 september 2012 11:36

Ifall ni undrar varför jag  inte skriver här så skriver jag i en ny blogg, teamgirls.bloggplatsen.se. Min bästis skriver också där. Hej då! Kommer kanske raddera den här bloggen sen.. För att den här bloggen suger xD ...

Av stattin - 15 maj 2011 16:10


Hej hej!                                                                                                                                                      Nu är jag tillbaka igen  Saknat mig? Ok, på tisdag är det  bollywoodparty i balsalen.     ...

Av stattin - 8 maj 2011 16:30

Hej! Det är så jobbigt att skriva i bloggen! Jag har faktist saker utanför i mitt liv också. Jag måste ju skriva varje dag, hit och dit, och bla bla bla.Jag börjar skriva senast den 13 maj. Hejdå!     ...

Av stattin - 4 maj 2011 10:32


Hej allihopa! Gå till Professor bookworn i grottan                                           och se vad han har för sig.                                                                                               Sätt på er en hjälm och gå till sta...

Av stattin - 3 maj 2011 09:17


Hej allihopa! Äventyret.. När ni är i omklädningsrummet ska ni göra kärleksmaylis, hjärtfyverkeri, och massa kärleksaker. Man får 200 pm (pandamynt) och den här:    Ser ni bra? I love spyes!    Veckans sötiz kommer här också:    ...

Jag

Fråga mig här

4 besvarade frågor

Roliga hemsidor!

Clubpenguin

Panfu

Letar du efter något?

Min omröstning

Vad ska jag ha för Veckans...
 Veckans panda
 Veckans blogg
 Veckans sötiz
 Veckans spel

Tidigare inlägg

Kalender (datum)

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

År och månader jag bloggat

jfbjdgf


Ovido - Quiz & Flashcards