animalmonster

Alla inlägg under april 2011

Av stattin - 1 april 2011 19:30

APRIL APRIL ERAN DUMMA 


SILL!

Av stattin - 1 april 2011 15:31

Hej allihopa!

Idag är det.....

FÖRSTA APRIL!

Nu kan ni gå runt och skoja sen säga:

April april din dumma sill, jag kan lura dig var jag vill.

Eller: 

Maj maj måne, jag kan lura dig till skåne 

Stattin....

En i clubpenguin sa att vi skulle

riva vårat tak  

Vaaaa!

Neeeeeeeeeeeej!

 

Så du får sova med mig i puffleaffären.

Wäääääää!

APRIL APRIL DIN DUMMA SILL !!

Me! dum du är, jag grät  ju  

HAHAHAHAHA!

JAG KISSAR SNART PÅ MIG!

Jaha, men idag skulle jag sälja (ALLA) puffle

saker som jag har!

Vaaa!" 

APRILL APRIL DIN DUMMA SILL! 

NU DIN!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Här har det kommit nya kläder.

Jag tycker smileys dräkten var fin

Och lite rolig.

SPRID OCH ÄLSKA!

Förlåt lizzie men min andra är borta =/   

  

Jag

Fråga mig här

4 besvarade frågor

Roliga hemsidor!

Clubpenguin

Panfu

Letar du efter något?

Min omröstning

Vad ska jag ha för Veckans...
 Veckans panda
 Veckans blogg
 Veckans sötiz
 Veckans spel

Tidigare inlägg

Kalender (datum)

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

År och månader jag bloggat

jfbjdgf


Ovido - Quiz & Flashcards